Kino platinimo kompanija “Garsų pasaulio įrašai” (GPĮ) buvo įkurta 1998 m. balandį.

Pagrindinės GPĮ veiklos kryptys yra kino ir video filmų platinimas Baltijos valstybėse bei profesionalios vaizdo ir garso studijos paslaugų teikimas (filmų subtitravimas, video filmų garsinimas, kino filmų dubliažas, DCP studijos paslaugos ir kita). Mūsų studijoje profesionalių aktorių balsais lietuviškai ir latviškai prabilo animaciniai ZAMBEZIJA, BITĖ MAJA FILMAS, MONSTRŲ ŠEIMYNĖLĖ ir vaidybiniai filmai NAKTIES SERGĖTOJAI ir KAIP IŠGELBĖTI KALĖDAS.

Nuo 1998 m. GPĮ sėkmingai dirba tiek komercinio, tiek nekomercinio kino sklaidos srityje. Daugiau nei dešimt metų kompanija buvo išimtinis “Warner Bros.” produkcijos platintojas Lietuvoje.

Pristatydama kino filmus žiūrovams kompanija visada siekia atrasti potencialią auditoriją, pasitelkia kūrybinį mąstymą ir įvertina besikeičiančios kino rinkos lūkesčius. Visose trijose Baltijos šalyse komunikacijos kampanijas kuria patyrę profesionalai, o GPĮ platinami filmai pristatomi pagrindiniuose žiniasklaidos kanaluose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Garsu Pasaulio Irasai (GPI) is Film Distribution Company founded in April 1998.

GPI’s main activities – Theatrical Distribution, Video Distribution and Professional Audio & Video Editing Studio.

GPI markets and distributes well-known and talent driven commercial and art-house feature films in Baltics since 1998. For more than 10 years we were the exclusive Warner Bros. Distributor inLithuania. Our key selling position while releasing the movies is a strong balance between movie expertise, creative thinking and an ever-changing marketplace awareness.

Our innovative publicity campaigns and movie advertising work successfully in all three Baltic countries: Lithuania, Latvia and Estonia. Our movies are perfectly positioned through well established relationships with all leading media channels in each territory since 1998.

GPI has a strong team of highly skilled professionals who have a broad range of complementary experience in management and marketing.